2017. április 15., szombat

10 helyzet ami minden bloggernek ismerős lehet


Sziasztoook!
Ezeket a képeket egytől egyig én szerkesztettem, a BloggerLife felirat azért szerepel rajzokon mert akartam nyitni egy ilyen nevű Facebook oldalt, viszont azt az ötletet elvetettem, de a már megszerkesztett képeket gondoltam kirakom ide. :)
Jó olvasást/szórakozást!
ui.: Köszönöm az előző bejegyzésekhez érkezett kommenteket, örülök, hogy tetszett nektek! <3

x x x


1. Ihlet = Kincs ami nincs




2. Fanfiction írok, ugye, hogy milyen idegesítő tud lenni?




3. Hurrá...egy újabb díj...




4. Azok az imádni való megjegyzések...




5. Hát...izé, igaz?




6. Fuck logic




7. ÍROM A BLOGOM.







8. Szerelmi élet





9. Miért nincs az életben "törlés" gomb? Mert ezt szívesen elfelejteném.




10. A soha véget nem érő fogócska



31 megjegyzés:

  1. Szia! Baromi jó volt ez a bejegyzés. Nagyon bemutatja a valóságot és még vicces is.
    Puszi, P. Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi!
      Annyira örülök, hogy tetszett! :)
      Köszönöm, hogy kommenteltél! <3
      Szia!

      Törlés
  2. Ezek még másodjára is hatalmasak :D
    Ügyi vagy, remélem, egyszer még megcsinálod azt az oldalt^^
    Maja<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaa Maja!
      Én pedig másodjára is örülök annak, hogy tetszik! :D ♥♥
      Szia! ^^

      Törlés
  3. Szia!

    Jézuska, ezek nagyon szuperek :D Teljesen bemutatják az életem :D

    u.i.: Tessék megnyitni azt a fb oldalt!

    xoxo,
    Alessana♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, én is saját tapasztalatból írtam ezt a bejegyzést! :D
      Köszönöm, hogy kommenteltél! <3
      Sziaa!
      ui.: Igenis kapitány! :D

      Törlés
  4. Nekem ezek a könyvem kéziratánáL igazak. Mondjuk az ihlethiányosok nem, de a többi igen. :) Imádtam a bejegyzést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      O, de szuper, hogy téged elkerül az ihlethiány! Remélem sokáig így is marad! :)
      Örülök, hogy tetszett!
      Szia!

      Törlés
  5. Nagyon klassz mindent elmond :D :)

    VálaszTörlés
  6. az én szereplőimnek általában tragikus sorsuk van, vagy tragikus lesz a jövőjük és a történet végére mindből egytől egyig egy emberi roncs lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hu, mostanában én is azt vettem észre magamon, hogy egyre kegyetlenebbül bánok a szereplőimmel...Pedig én szeretem őket...csak hát...kell a dráma xd :D

      Törlés
  7. Kedves Lili!

    Ismerős helyzetek, nagyon ismerősek. :D
    Köszi, a bejegyzést.

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszett! ^^
      Köszönöm, hogy kommenteltél! ♥
      Sziaaa!

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Remélem ahhoz a blogodhoz is megjön az ihleted! ^^
      Köszönöm! ♥
      Szia!

      Törlés
  9. Nagyon jó volt , sokat nevettem rajta de igaz :-) Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok neked :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy tetszett! (;
      Köszönöm, viszont kívánom!
      Szia! ^^

      Törlés
  10. *üdv*
    jaj, ez nagyon tetszett, te jó ég. ezek a képek és a szöveg is... so fucking true, whoa.
    amúgy. nekem tetszene a facebook oldal, de ha nem, hát nem, lol.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Annyira örülök, hogy tetszett! :D :)
      Háát, majd meglátjuk mi lesz ezzel az oldallal. :3
      *elköszön* <3

      Törlés
  11. Ügyes vagy :D
    Jó bejegyzés lett ^^

    VálaszTörlés
  12. Szia!:) Nagyon tetszik e bejegyzés :)
    Ha már nálad járok, gondolom leírom neked is, hogy az oldalamon van egy bejegyzés, bloggerközösség néven, ha esetleg benne lennél akkor jelezz nekünk, és csatlakozz hozzánk.:) Köszönjük előre is. Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! <3
      Jelentkeztem és már benne is vagyok a csoportba, köszönöm a meghívást és bocsi a késői válaszért!
      Szia! :)

      Törlés
  13. Jajj ezek leírják a mindennapjaim, főleg az egyes, kettes, kilences, és a tizedik pont. Ügyesen összefoglaltad, egyesek nem is tudják * célzok itt az utálókra, akik leszólják azt, hogy blogolni nem is nehéz emberekre. * milyen szenvedés tud lenni olykor ez az apró pár szempont. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia!
      Nagyon örülök, hogy tetszett! :D És igen, legtöbbször ezek a személyek még távolról se ismerik az ihlet hiány fogalmát...
      Köszönöm, hogy kommenteltél! ^^
      Sziaa!

      Törlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés