2016. május 12., csütörtök

Interjúk

SziasztokSziasztokSziasztok! ^^
Igen, direkt így írtam a köszönést! :D Egy icipicit fel vagyok pörögve. Itt vannak az ígért interjúk és az oklevelek. Na most, én soha nem tudtam szerkeszteni, úgyhogy nem tudtam semmi csodálatost összehozni, még ezeket a képeket is egy óráig szerkesztettem.
De nekem tetszenek, bármilyen egyszerűek is. Remélem ti is ezen a véleményen lesztek! (:
Mindenkinek ugyanaz a hét kérdés volt, amire válaszoltak is! Remélem ezáltal egy kicsit jobban megismeritek az öt bloggert! ^^
Még egyszer gratulálok a nyerteseknek! Jó olvasást!

Ui.: Nagyon régen hoztam új bejegyzést, és sajnos a következő héten Erdélyben leszek osztálykiránduláson, úgyhogy még kérdéses, hogy mikor kerül új cikk a blogra.

****



Madilyn. N. Colton

1. Mi a jobb, egy új komment vagy egy új feliratkozó?
Egy új komment, mert az egy kicsit személyesebb visszajelzés az olvasótól.
Persze mindkettőnek nagyon örülök!

2. Sportolsz? És ha igen mit?
Sportoltam, röplabdáztam, de pár hónapja abbahagytam.

3. Elégedett vagy a mostani blogoddal?
Igen.

4. Mit mondanál egy kezdő bloggernek a bloggerségről?
Hogy ne adja fel rögtön, ha nem olyan kritikát vagy kommentet kap, amilyet várt.

5. Egy blognál a kinézet vagy a tartalom a fontosabb?
Szerintem egyformán fontosak az összhang szempontjából.

6. Mi az amiről a legtöbbet írsz? (szerelem, barátság, akció stb.)
Nagyon szeretem a kalandos, rejtélyekkel telik történeteket, ezért ezekről írok szívesen.

+1. Melyik szereplődre hasonlítasz legjobban a blogodból?
Phenelophe Harper:)



Sky Britton

1. Mi a jobb, egy új komment vagy egy új feliratkozó?
 Nekem a komment többet jelent, mivel a feliratkozók száma tényleg csak egy szám, de a kommenten látom, hogy tényleg tetszett neki annyira a történet, hogy megtisztel az írásával.

2. Sportolsz? És ha igen mit?
 Régebben sokáig fociztam, aztán áttértem a hip-hop táncra (éles váltás), és már négy éve azt csinálom.

3. Elégedett vagy a mostani blogoddal?
 Tulajdonképpen nem, mivel nem publikáltam rajta fejezeteket, mert nincs ihletem, ha meg van, akkor gyorsan elmegy. Ha nem erről a blogról beszélünk, akkor igen, mert rengeteg visszajelzést kaptam azzal kapcsolatban, hogy az embereknek tetszik, amit írok.

4. Mit mondanál egy kezdő bloggernek a bloggerségről?
 Azt, hogy ha nem ismerik az alapvető helyesírást meg a magyar nyelvtant, akkor bele se kezdjenek. Egyébként meg bármivel lehet kezdeni, szerkeszthet, de akár írhat is, csak legyen benne öröme.

5. Egy blognál a kinézet vagy a tartalom a fontosabb?
A tartalma, mert én legtöbbször telefonról olvasok, így a fejléc tökre nem számít nálam.

6. Mi az amiről a legtöbbet írsz? (szerelem, barátság, akció stb.)
Társadalomkritikát írok sokszor, a többi elvegyül.

1+. Melyik szereplődre hasonlítasz legjobban a blogodból?
 Nincsen perpillanat is futó történetes blogom, ha azt nézzük, amelyikre a díjat kapom, akkor a főszereplő lányra. Kivétel a gyilkosság, ahhoz én nyuszi vagyok.



Thea Quincey

1. Mi a jobb, egy új komment vagy egy új feliratkozó?
Nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki feliratkozik a blogomra, leírhatatlan érzés látni, hogy újabb ember szavazott bizalmat a történetemnek, de ha új kommentet kapok, majd ki ugrom a bőrömből. Rendkívül sokat jelent nekem, ha valaki időt szán arra, hogy írjon nekem, és így azt is láthatom, mi az, ami jó a történetben, és mi az, ami nem.

2. Sportolsz? És ha igen mit?
Régen néptáncoltam, amit sajnos abba kellett hagynom személyes okok miatt, de azóta is igyekszem sokat mozogni. Kipróbáltam az egyik kedvenc sportomat, a műkorcsolyát is, amit a tanulás és térd problémák miatt függesztettem fel, de ha lehetséges lesz, szeretnék visszatérni hozzá az egyetem alatt. Azóta inkább futok vagy biciklizek, és ha kellemes az idő, az erdőt járom.

3. Elégedett vagy a mostani blogoddal?
Épp mostanában olvastam vissza az eddigi részeket, amiket publikáltam, és ez alapján azt mondom, igen. Persze, amikor kirakok egy-egy részt, akkor nem találom annyira jónak, de utólag rájöttem, hogy eddig kihoztam minden részből és magamból is a maximumot. Igyekszem fejlődni, és továbbra is olyan fejezeteket produkálni, amik sem az olvasóimnak, sem pedig nekem nem okoznak csalódást.

4. Mit mondanál egy kezdő bloggernek a bloggerségről?
Még jómagamat is kezdőnek tartom, de egy nálam is "frissebb" bloggernek mindenképp azt mondanám, hogy ez az egyik legjobb dolog, ami eddig történt velem. Akárki akármit mond, a Blogger közösség fantasztikus - régen találkoztam ennyi tehetséges, segítőkész emberrel, akiknek még az érdeklődési köre is nagyjából egyezik az enyémmel. Szerintem senkinek nem éri meg kihagyni ezt a Blogger és az írás által nyújtott, nagyszerű lehetőséget.

5. Egy blognál a kinézet vagy a tartalom a fontosabb?
Mindig megnézem egy-egy blog designját, ezt nem tagadom, de ami igazán megfog, az maga a tartalom. Hiszen egy történetes blognak ez a szíve és a lelke.

6. Mi az amiről a legtöbbet írsz? (szerelem, barátság, akció stb.)
Egy történeten belül szeretek sokat írni magukról a karakterekről, viszont ha azt nézem, mi jelenik meg szinte az összes történetemben "főszálként", akkor az akciót is ide sorolnám.

+1. Melyik szereplődre hasonlítasz legjobban a blogodból?
A főszereplőre, Danielára. Tulajdonképpen tőlem "örökölte" a főbb tulajdonságait, azokat erősítettem fel benne egy kicsit, és még hozzá adtam jónéhány másikat is. Még így is van, hogy nem értek vele egyet, hogy én másképp cselekednék, de összességében rá hasonlítok a legjobban.



Szinyke
1. Mi a jobb, egy új komment vagy egy új feliratkozó?
 Hát, örülök nagyon annak, ha feliratkoznak, mert az azt jelenti, hogy szeretik amit írok, de emellett ki tudok ugrani a bőrömből egy-egy komment kapcsán, szóval, így nem tudok dönteni.

2. Sportolsz? És ha igen mit?
 Szeretek görkorizni, de csak hobbi szinten.

3. Elégedett vagy a mostani blogoddal?
 Igen, közel érzem magamhoz a történetet, a karaktereket.

4. Mit mondanál egy kezdő bloggernek a bloggerségről?
 Tartson ki, mert idővel bármit el lehet érni, ne hagyja abba egy rossz kritika/vélemény után, mert rengeteg jó dologtól fosztja meg magát.

5. Egy blognál a kinézet vagy a tartalom a fontosabb?
 Elsősorban a tartalom természetesen (kivéve egy design blognál), de nem hátrány az, ha nem néz ki rosszul, mert az is árulkodik, hogy mennyire tapasztalt az író, mert egy haladó(bb) bloggernél azért szép design van, nem az a gyorsan összedobott valami. De az fontos, hogy ne legyen retinaégető, szóval legyen olvasható, letisztult a kinézete. Vagy nekem legalább is ez fontos.

6. Mi az amiről a legtöbbet írsz? (szerelem, barátság, akció stb.)
 Szinte az össze eddigi történetem (publikált, vagy csak magamnak) misztikus volt, természetfelettivel, harcokkal, meg hasonló elemekkel, meg persze szerelmi szál is mindig található benne, csak nem az van (mindig) középpontban, nem szeretem a nagyon nyálas, csöpögős történeteket, ezért nem is írok ilyet.

+1. Melyik szereplődre hasonlítasz legjobban a blogodból?
Ez egy nehéz kérdés. Egyik karakter sem teljesen olyan, mint én, van egy kis hasonlóság mindenkivel, de egyik szereplő sem én vagyok teljes mértékben.


Kol Adelaide

1. Mi a jobb, egy új komment vagy egy új feliratkozó?
 Mindkettőnek egyformán örülök. Persze, nagyon jó érzés, hogyha azt látod, hogy egy emberrel növekedett a feliratkozóid száma, viszont a komment mégiscsak egy kicsit tartalmasabb visszajelzés arról, hogy valakinek tetszik az, amit csinálsz. Sőt, lehet, hogy még építő kritikát vagy tanácsot is mondanak, ami sajnos nem fejezhető ki egy feliratkozással.

2. Sportolsz? És ha igen mit?
 Sport? Ne, nevetnem kell. Tipikusan az az otthonülős fajta vagyok, viszont ha ez számít, akkor túlélem a heti ötszöri testnevelés órát és emellett a koleszban röplabdázom hetente egyszer.

3. Elégedett vagy a mostani blogoddal?
A kinézet terén elégedett vagyok. Az olvasók terén sokkal, sokkal több, mint elégedett. Álmaimban sem gondoltam volna, hogy valaha akárcsak egy ember is élvezni fogja a történetemet. A tartalom terén pedig sosem lehetek elégedett, mindig van mit javítani és bőven van hová fejlődni.

4. Mit mondanál egy kezdő bloggernek a bloggerségről?
 Mivel jó magam sem vagyok egy régi tagja a bloggerközösségnek, ezért talán a saját példámat tudnám felhozni. Én rettenetesen tartottam az utálkozó megjegyzésektől és a lehúzásoktól, azonban a mai napig egyetlen egyel sem találkoztam, így azt mondanám, hogy megéri. Rengetegen segítenek, támogatnak, barátságok kötődnek, és mindeközben egyre jobban fejlődsz. Kialakíthatod a saját olvasó táborodat, akik buzdítanak és nem hagynak lankadni. Bár vannak napok, amikor egyszerűen csak nem megy, vannak elcsúszott határidők, késések, de megéri.

5. Egy blognál a kinézet vagy a tartalom a fontosabb?
 Egyértelműen a tartalom, viszont egy elhanyagolt kinézetű blog - legyen a rajta lévő történet akár a következő világmegváltó best-seller - elriasztja az olvasókat, mert azt a benyomást kelti, hogy a tartalom is csupán annyira igényes, mint a design. Ráadásul egy passzoló külső csak segít a blog hirdetésében, vonzza az olvasókat, ha éppen a kedvenc sztárjuk csücsül a fejlécen, sőt, lehet, hogy éppen a kinézet miatt jegyzi meg. Tudod, az a blog, amelyiknek a fejlécén az a kék ruhás menyasszony van, tőrrel a kezében!

6. Mi az amiről a legtöbbet írsz? (szerelem, barátság, akció stb.)
 A család. Az, hogy nem feltétlen a vér köti össze az embereket, és van, hogy az dobja rád az első követ, aki a világra hozott, míg mások bástyaként védenek annak ellenére, hogy semmi biológiai kapcsolatuk nincs veled. A remény és a hit, legyen az saját magunkba vagy másokba vetett, mert mindenkinek szüksége van rá. Kalandok, mert nélkülük unalmas lenne az élet. Ballépések, mert emberek vagyunk és a természetünk része az, hogy hibázunk.

+1. Melyik szereplődre hasonlítasz legjobban a blogodból?
 Will szarkasztikus megnyilvánulásai konkrétan Én vagyok. Arisin csípős beszólásai is Én vagyok. De én vagyok a gonosz tündér is, aki legszívesebben mindenkit megölne. Beteges. Mindegyik karakteremben van egy kicsi belőlem, így próbálom kiélni, hogy legalább hét darabra hasadt az elmém és milliónyi személyiségem van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése