2017. január 7., szombat

70 tanács tőlem, nektek


Sziasztoook!
 Úristen! HETVEN ( most már 72 ) feliratkozója van a blognak! Oké, hogy ez csak egy szám, meg blablabla de nekem akkor is sokat jelent, hiszen sok energiát és időt fektettem ebbe a blogba és jó látni, hogy ezt mind visszakapom duplán, nektek köszönhetően.
Szóóval, erről a cikkről annyit, hogy bizony nehéz volt összehozni 70 tanácsot, de nem kell teljesen komolyan venni. Ezt a bejegyzést is viccesnek szánom, de vannak komolyabb tanácsaim, illetve viccesek is.  Remélem elnyeri a tetszéseteket mert én nagyon elégedett vagyok vele. :)
Jó olvasást, és még egyszer KÖSZÖNÖM!





1. Ne mond azt, hogy "Nyugi" ha valaki ideges.


2. Ne vegyél a kajámból anélkül, hogy megkérdezted volna.


3. Ha valamit kölcsön kérsz akkor add is vissza!


4. Ne ölelgess ha nem ismersz.


5. Még véletlenül se vegyél fel bakancsot szoknyával.


6. Ne messengeren veszekedj!


7. Ne sértődj meg minden kicsi dolgon.


8. Ha éhes vagy akkor ne azt válaszold a "Mit kérsz?" kérdésre, hogy semmit.


9. A ballagás nem egy esküvő, nem vagy köteles miniszoknyába és tűsarkúba menni.


10. Mindig legyen PIN kód a telefonodon.


11. Az, hogy "csak" meg "azért" nem válasz egy kérdésre.


12. Ha tudsz segíteni valakinek, akkor tedd meg és ne légy lusta.


13. Ne írd ki Facebookra a kapcsolati státuszod.


14. Attól, hogy minden második szavad a "geci" és a "kurva" nem leszel ijesztőbb, se kemény.


15. Ha van üres hely a buszon/héven/villamoson/BÁRMIN akkor ne mellém ülj!


16. Ha valami bajod van ( pl.: lezsibbadt egy percre a kisujjad ) még véletlenül se keress rá az interneten, hogy vajon mi lehet az oka, mert a szerint valószínűleg halálos beteg vagy.


17. Ne hordj nyáron szürke pólókat. SOHA.


18. Ne vedd elő a rágód a suliba.


19. Mindig legyen B terved.


20. Ne stresszelj túl sokat!


21. Ha kinevetnek, nevess velük együtt.


22. Ne okoskodj mert leütlek.


23. Ne kritizáld a zenei ízlésemet mert leütlek.


24. Ne szid a barátaimat mert leütlek.


25. Egyszerűen csak leütlek.


26. Ne ismételgesd önmagad, mert leütlek. ( hahaha de vicces voltam...Na jó, abbahagyom. )


27. Legyél jóba a szomszédokkal!


28. Kerüld ezeket a posztokat: Like és pontozlak! 10/?


29. Ne legyél féltékeny!


30. Ne vegyél olyan feliratos pólót amire nem tudod mi van írva.


31. Mindig úgy bánj mással, ahogy akarnád, hogy veled viselkedjenek.


32. Légy magabiztos!


33. Mondj örök búcsút a tetovált szemöldöknek!


34. Ne légy felvágós!


35. Ne legyél haragtartó!


36. Eszedbe ne jusson szélben ( akár ha csak "kis szellőnek" tűnik ) felvenni szoknyát.


37. Légy önmagad!


38. Nem kell minden problémádat kiteregetni az írói Facebook profilodon.


39. Ha megkérdezed valaki véleményét ne sértődj meg miután elmondta azt.


40. Ne az legyen az életed legnagyobb célja, hogy találj magadnak egy pasit.


41. Ne vegyél fel rózsaszínt a narancssárgához.


42. Ne cigiz. Nem menő.


43. Az őszinteség nem azt jelenti, hogy bunkón és érzéketlenül kimondod a véleményed.


44. Ne dobd az ágyadra a telefonod, mert visszapattan.


45. Hagyjuk ezt a "mai" tinik dumát, meg "persze az én időmben" is, unalmas már.


46. Ne a divat szerint szedesd  ki a szemöldököd, hanem aszerint, hogy mi áll jól.


47. Göndör/hullámos hajú lányok; nem kell mindig kifésülni és kivasalni a hajatokat! A bozontos oroszlán haj szexi.


48. Ha szereted az életed akkor ne szid az animét. Mert az animét mindenki szereti. Még az is, aki nem.


49. Sose szégyelld a nevetésed! Még akkor is ha úgy nevetsz mint egy megkergült malac. ( csak úgy kérdezem, az hogy nevet? )


50. Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel egy sziklával. ( na jó, csak vicceltem )


51. Mielőtt rendelsz egy fejlécet/könyvborítót valakitől elsőnek gondold át, hogy meg lehet-e valósítani az elképzelésed. Mert okééé, hogy te egy szőke piros ruhás lányt akarsz aki egy kacsán lovagol, nyíllal a kezében és a háttérben pedig békák hullanak az égből, de attól még ezt nem tudja majd megvalósítani a szerkesztő...


52. Ne hajts rá a barátnőd pasijára. SOHA.


53. Ne hagyd a házi dolgozatot az utolsó pillanatra. ( tudom, hogy úgyse tartod be, én se szoktam )


54. Ne öld meg a történetekbe a főszereplőt! ( úgyszintén tudom, hogy nem fogod betartani )


55. Ne erőltesd rá másra a véleményed!


56. "U mi történt? Nincs pénz normális gatyára?" hahaha, nagyon vicces de most már elég...Úgy mondod mintha a fél világ nem ilyen szakadt gatyába mászkálna.


57. Ne legyél kötekedő!


58. Három dolog ami mindig legyen nálad: zsepi, kardigán/pulcsi, pénztárca, benne a diák vagy a személyiddel. ( ez viszont tényleg egy életmentő lista )


59. Ha szereted az életed, ne dobd a nyakamba a hógolyót.


60. A látszat csal, de ha egy páva hajú tapadós nadrágban lévő adidasos sapkában vagy, ne csodálkozz ha egy seggfejnek nézlek.


61. Az éremnek mindig két oldala van!


62. Légy pozitív!


63. De ha nem vagy az akkor legalább az én kedvemet ne rontsd el, köszi.


64. Ne légy kishitű!


65. Három dolog nem maradhat rejtve: a nap, a hold és az igazság.


66. Ha a segítségemet kéred ne kételkedj bennem!


67. A "nem tudom" jó válasz bármilyen kérdésre. Csak idegesítő.


68. Nincsenek véletlenek.


69. Nem baj ha perverz a fantáziád.


70. Ne akarj összegyűjteni hetven tanácsot, mert rohadt nehéz lesz.


+1. Az utolsó tanácsom pedig; Color your life!

12 megjegyzés:

  1. Nem vagyok bejelentkezve, ezert nem is fogok, szoval csak iderittyentek egy megjegyzést.
    Egyszer se mosolyodtam el. Lehet az én hibám, de eléggé kétlem.
    Egy tanács neked: ha mar szar amit csináltál, ne kezdd úgy a bejegyzést, hogy jol sikerült.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha már az első 10 pont nem tetszett akkor nem kellett volna elolvasni a többi hetvenet is. Csak az idődet pazaroltad. (:

    VálaszTörlés
  3. Szia ^^
    Nekem tetszett, aranyos volt és igen, a 70. pont a legjobb 😂
    Ügyes vagy, gratulálok a feliratkozóid számához, és további kellemes estét 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!
      Örülök, hogy tetszett! :D Ezzel a kommentel tényleg feldobtad az estém!
      Komolyan, nagyon nagyon köszönöm, hogy kommenteltél. ♥

      Törlés
  4. Sziamia kedves Lili :3
    Nekem nagyon tetszett a cikk, sikat mosolyogtam rajta, egy-két pont különösen a szívemhez nőtt ( imadlak <3)
    csak annyit tudok mondani az első, névtelen ócsárolónak, hogy az irigység egy nagyon csúnya betegség :(
    Mivel a nevét nem tudta még csak odaírni a komment végére sem, így én sem tudom nevén nevezni, pedig szívesen megtenném.
    Lili! Azzal, hogy sokan szeretnek, egyre több gonosz emberhez is eljut, amit csinálsz, akiknek az a jó, ha fájdalmat okoz a másiknak. mert azt, hogy valami nem tetszik, szépen, kultur ember módjára is le lehet írni. Ne foglalkozz vele, ez bizonyítja, hogy valamit nagyon jól csinálsz.
    puszi,
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lauren! ♥
      Az első komment tényleg egy kicsit szíven ütött, nem azért amit írt, inkább csak elkeserített, hogy pár ember mennyire "kultúráltan" tudja kifejezni a véleményét. De kit érdekel egy olyan komment, ha van ezér másik akik szeretik azt amit csinálok? (főleg ha én is szeretem.) Köszönöm, hogy kiállsz mellettem!
      Imádlak! ♥
      Sziaaa!

      Törlés
  5. Gratulálok a 72 feliratkozóhoz elsősorban.:) tényleg csak egy szám, de hol van 72höz az én 2 feliratkozom.:'D. tetszett ez a cikk, énis elmosolyogtam egy kettőn. Imádom a blogod, valamiért mindennap idetévedek és csak úgy olvasgatok. Van, hogy egy cikket többször is elolvastam, nagyon megfogott a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Én is így kezdtem, biztos vagyok benne, hogy kitartással Te is eltudsz jutni idáig, sőt akár tovább! ♥
      Annyira jól esett ezt a kommentet olvasni...Köszönöm!

      Törlés
  6. Gratulálok a feliratkozókhoz :)
    Írtam emailt egy blogger projekt kapcsán.

    VálaszTörlés
  7. Szia te! Imádtam ezt a bejegyzést! :) Mond hogy a 65.-et a Teen Wolfból vetted! :D De ha nem, akkor is imádlak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Telitalálat! Imádom a Teen Wolfot! *-* <3
      Köszönööm, hogy kommenteltél! <3
      Szia!

      Törlés