2017. február 26., vasárnap

Elképzelés vs Valóság

1. Szépségtippek
Elképzelés: Tele van ilyen videókkal az instagram, csomóan csinálják, hát akkor miért ne próbáljam ki? Egyszerű, csak be kell szerezni pár alapanyagot, összekeverni majd felvinni  a hajunkra/arcunkra és alvás után tökéletes lesz a frizuránk vagy a bőrünk.
Valóság: Okééé mégis hol szerezzem be ezeket az alapanyagokat? És ha már itt tartunk miért kerülnek annyiba mintha aranyport vennék? Az összekeverés után pedig egyáltalán nem olyan az állaga mint ahogy a videóban volt, ráadásul úgy ragad, hogy aludni lehetetlen lenne benne, maximum azt érném el, hogy reggelre úgy tapadnék a párnámra mintha csak odacelluxoltak volna...Bevált-e? Semmi sem változott, kb. tízszer kéne megismételni ezt a folyamatot ha valami változást akarnék...Deee legalább csináltam pár idióta szelfiet miközben rajtam volt az a gusztustalan krém.

2. A divat sapkák
Elképzelés: Mindenki sapkát hord, megfordítva, kiengedett hajjal, még a szobákban is és rohadt jól néz ki! Nekem is be kéne szereznem egyet, tuti jól áll.
Valóság: Mégis miért csak rajtam állnak úgy ezek a rohadt sapkák mintha egy nyolcéves kislány lennék akire az anyukája rárakott egy sapkát, hogy nehogy napszúrást kapjon a játszótéren?

3. Szakadt gatya
Elképzelés: Mostanában nagyon divatosak lettek ezek a gatyák, ráadásul nekem is nagyon tetszik, valószínűleg egész életemben ezt a gatyát fogom hordani, annyira jól néz ki, és még jól is áll.
Valóság: I.M.Á.D.O.M ezt a gatyát, hónapokig fogom hordani. *egy hét múlva* A szakadások kétszer akkorák lettek mint voltak, főleg a térdénél, mert mindig belelépek miközben felveszem a gatyát, ráadásul folyton hallgathatom, hogy "Na mi van, elestél?" vagy perverz mosollyal: "Tudom, hogy miért pont a térdednél lyukas a gatyád...Túl sokat térdeltél"...hahaha nagyon vicces.

4. Menő hajak
Elképzelés: Hihetetlenül tetszik ez a hajfonat, muszáj lesz megcsinálnom, ráadásul csomó videó van fent az elkészítéséről, úgyhogy sima ügy lesz.
Valóság: Gyönyörű hajfonat? Szexi konty? Vagy éppen egy "tumblris" mostanában divatossá vált haj? Veszett ügy. A fonatot hihetetlen nehéz elkészíteni, a szexi "most keltem fel konty" pedig tényleg úgy fog kinézni mintha egy délutáni pihiből keltél volna fel, már csak egy nyálcsík kéne az arcodra és tökéletes lenne az összhatás...Tudjátok mit? Inkább maradok a copfnál.

5. Selfie
Elképzelés: Keressünk egy világosabb helyet, fordítsuk egy kicsit jobbra az arcunkat, félmosoly, vagy szexin egy kicsit nyitott száj éééés kész is. Már jobb vagyok mint Kylie Jenner.
Valóság: Egészen szépnek érzem magam ma, csinálok egy szelfiet, hátha jól sikerül.*megcsinálja a szelfiet* *megnézi a képet* Oké, hagyjuk, törlés.


6. Edzés
Elképzelés: Annyi jó gyakorlatot láttam instagramon, kockahas és feszes fenék, csak pár óra és már egy bikinimodell leszek.
Valóság: Mi. A. Franc. Ez nehéz, sajog a combom tíz guggolás után a hasizmom pedig még mindig olyan mint volt: semmilyen. De legalább vettem egy jó edzős ruhát és csináltam pár tükör szelfiet...Egy alkalomnak elment, de asszem maradok a kanapénál.

7. Egészséges életmód
Elképzelés: Beszerzek pár zöldséget és gyümölcsöt, összeturmixolom és eliszogatom azt egy napig, a cukrot és a sót pedig minimálisra csökkentem, az életemben nem kap helyet az egészségtelenség!
Valóság: Kezdjük ott, hogy zöldségeket még csak-csak beszerzel de gyümölcsöket télen?! Ha milliomos vagy, talán menni fog, de nem elég, hogy aranyáron megveszed, még ha szerencséd van éretlen is. Ráadásul hiába szivecskézték be csomóan instagramon azt a képet ahol az egészséges turmixodat szürcsölgeted, mert attól még az csak egy turmix ami egy hosszú sulis nap vagy éppen munka után nem lesz túl laktató, sőőőt!


Sziasztook'
Mielőtt valaki félreértené: Ezt a bejegyzést viccre kell venni, vannak benne túlzások és cinikus megjegyzések is, és én mindenkit bátorítok arra, hogy egészséges életmódot éljen és edzen, szóval ne adjátok fel, akármennyire is úgy érzitek a elején, hogy az elképzelés és a valóság nem fér össze. :D Kitartást!
Illetve, ezek az én tapasztalataim...Nektek bevált valaha valamilyen szépségtipp az internetről?
Egyébként igen, itt vagyok, és igen három hétig elmentem a Nemtudokírni-szigetre, de most erőszakkal megpróbálom visszarángatni magamhoz az Ihlet nevű köcsögöt. :D
Sziasztoook!
Ui.: Ez a Coloratinak az 50. bejegyzése! :o <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése