2017. március 11., szombat

Gamer TAG - 5 játék amit mindenkinek ajánlok!

Sziasztook!
Ebben a bejegyzésben öt olyan videojátékot mutatnék be nektek amit egyszerűen imádok és bárkinek szívesen tudnám ajánlani.
És hogy hogy jutottam el odáig, hogy lányként ilyeneket játsszak? Hát egyértelműen a két fiú testvéremnek köszönhetem, hogy én is megszerettem ezeket a játékokat. DE! Nem tartom magam profinak, nem tudok mindent a gépekről és a játékokról, csak szimplán ha kedvem és időm  is van hozzá akkor játszom. Ezt azért szeretném leszögezni mert csomószor hallottam azt másoktól, hogy a lányok csak azért játszanak ilyen játékokat, hogy felvágjanak vele, hogy ezzel is "előnyt szerezzenek" a fiúknál. Na, ez a világ legnagyobb hülyesége. Mert igen, a lányok is élvezhetik azt, hogy szétlövik valaki seggét, de emelet szeretnek rajzolni, énekelni, őrülten táncolni a tükör előtt, blogolni és még hasonló lányos dolgot művelni. Szóval az, hogy játszanak videojátékokkal nem egyenlő azzal, hogy csak ebből állnak. És ez igazából minden játékossal így van.
Úgyhooogy a blog mottójával élve színezzétek ki az életeteket, ismerjetek meg új dolgokat és lány létetekre is játszatok videojátékokkal, a többiek véleménye pedig ne érdekeljen titeket!
Sziasztook!


Ui.: Engem nagyon nagyon érdekelne, hogy van-e más blogger is aki játszik videojátékokkal, ha pedig igen akkor itt egy új kihívás: Ti is készítsétek el a saját Gamer TAG bejegyzéseteket, és küldjétek el itt, kommentbe a bejegyzés linkjét! :)

***

1. Call of duthy black ops 2.
Jézusom, de imádom! Lehet, hogy egy kicsit pszichopatán hangzik de szeretem szétlőni az embereket... *őrült vigyor*
Mert ez a játék ebből áll, van két csapat, mondhatni háborúban és aki több pontot szerez ( egy meghalt játékos = egy pont) az nyerte azt a kört. Ezen belül persze lehet szintet haladni, fejleszteni a fegyveredet stb.
Bevallom sokáig egy hülyeségnek tartottam ezt a játékot, pontosan azért mert nem értettem, hogy mi abban a jó, hogy szétlősz mindenkit, de aztán megszerettem, és annyit játszottam, hogy már játszok annyira jól, hogy elverjek másokat is.
Igazából leginkább az online játék fogott meg, egyértelműen ezerszer jobb és izgalmasabb, ráadásul csomót tudtam nevetni azon, hogy kiírtam a profilomra, hogy lány vagyok és kétmillió üzenet, baráti felkérések és játékmeghívók jöttek pillanatokon belül.


2. Sims
Oké csajok, ismerős terep, ugye? Ki az aki nem ismerné ezt a játékot, és nem szeretné? Én komolyan nem ismerek ilyen embert. Amikor a bátyám fiókjába kutakodtam és megtaláltam ezt a játékot Playstationra akkor még fogalmam sem volt róla, hogy mi a fene is ez, csak tetszett a borítója. Most már más a helyzet, volt olyan hétvége amikor csak ezen lógtam, a házépítés/karakteralkotás volt a kedvenc részem, illetve mindig kíváncsi voltam arra, hogy két simsnek, hogy fog majd kinézni a gyereke. Csak egy gond van ezzel a játékkal, hogy egy idő után egy kicsit ráun az ember.


3. Mass effect
Nem létezik olyan játék a földön aminek jobban szeretném a történetét, mint ennek. Ebben a játékban te alkotod meg a szereplőd kinézetét, személyiségét, te döntöd el, hogy mit válaszoljon amikor beszélget egy másik játékszereplővel, ezáltal te döntöd el, hogy hogy haladjon tovább a történet, sőt akár szerelmi szál is lehet benne ha te úgy akarod. Különböző küldetések is vannak, a könnyűtől egészen a "ezt meg, hogy a picsába csináljam meg" félékig. Egy szóval? Tökéletes. Esküszöm volt olyan amikor majdnem elbőgtem magam ha meghalt az egyik játékszereplő. Mindenkinek tudom ajánlani mert minden meg van benne: lövöldözés, karakteralkotás, szerelem, izgalom, meg az amolyan "nyugis részek" is.
( nem sokára pedig meg fog jelenni a 4.része is amire hihetetlen kíváncsi vagyok )




4. Skyrim
A másik szerelmem...Bár ennek is van egy története, itt is meg van az a lehetőség, hogy ne aszerint haladj, én egy élő példája vagyok annak, hogy a játékot nem muszáj az "előírtak" szerint játszani. A Skyrim lényege röviden ( nagyon röviden ), hogy azt a világot, amiben játszódik a játék, megtámadják sárkányok és őket kell legyőznöd. Legalábbis a "forgatókönyv" szerint, de igazából azt csinálsz amihez kedved van. Például én egy rabló voltam, városokat raboltam ki sorjában (khm..párszor börtönbe kerültem), benne voltam a rablók és a gyilkosok társaságában és csomó pénzem volt amit nem költöttem semmire. Igazából ezt a játékot is bátran ajánlom nemtől függetlenül bárkinek.


5. Wii
Gondolom, ha még csak hallásból is, de ismeritek ezt a játékot, ha pedig nem, ideje megismerni. Aki kitalálta az egy zseni. Bár már ezer éve nem játszottam vele, emlékszem, hogy régebben mennyire imádtam. Igazából tényleg jó arra, hogy miközben játszol jól érezd magad, de mégse csak a gép előtt ülj és a kisujjad se mozdítsd órákig. Ugyanis itt akár biciklizhetsz, kosarazhatsz, ping pongozhatsz vagy teniszezhetsz is. A lényege, hogy a kezedre van erősítve egy ilyen "távirányító"-féle valami, amivel olyan mozdulatokat kell csinálnod amit alapból kéne például egy tenisz meccsen. Mivel a magyarázatom elég satnya volt, itt egy videó amiben láthatjátok, hogy mit is akartam elmagyarázni. Elnézést a videó minőségéért, de ez a játék már régebbi, ezáltal a trailere is az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése