2018. november 11., vasárnap

30 dolog amitől újra gyereknek fogod érezni magad

<3

1. Happy meal menü a Mcdonaldsból és a dilemma, hogy melyik játékot kérd

2. A kitalált barátod. Legalábbis akinek volt, az enyémet Johnnak hívták és lány volt. Igen, John.

3. A szülinapok amikre nem pénz hanem játékokat és igazából bármi más kaptál, mert alig volt olyan ami nem tetszett volna.

4. A "fúj fiúk" időszak

5. A Kinder tojás és a tic-tac, bár nekem ezek örök klasszikusok, kortól függetlenül

6. A szőnyeg ami egy várostérkép volt, utakkal és házakkal. Imádtam.

7. Azok a mélyen utált délután alvások

8. A korszak amikor még nem voltak okostelefonok, még a plazmatévék is gyerekcipőben jártak. Nem tudom, ti, hogy vagytok vele, de én hálás vagyok, hogy nem egy tablettel a kezemben nőttem fel

9. Minimax, Cartoon network, Disney channel, soroljam még?

10. A jézuskás és a télapós korszak amikor még nem kérdőjeleztük meg, hogy mégis, hogy került az ajándék a fa alá/csizmába.

11. Strandolás bikini felső nélkül. Nem értem, hogy minek egy hat-öt-négyévesre bikinifelsőt rakni, gyerekek élvezzétek ki a gyerekkort és a folt nélküli lesülést, meg a parát, hogy melyik áll jól, meg hasonlók. Értem én, hogy cuki meg divat meg stb, de hát ki kell élvezni a gyermekkor előnyeit.

12. Első ovis szerelem, hát kell ennél többet mondanom?

13. A folytonos, hááát te mekkorát nőttél szöveg, amit igazság szerint még most is megkapok, pedig halálbiztos, hogy nem nőttem egy centit se évek óta.

14. A szüleink nyakába ülni, vagy amikor fogtak kétoldalt, te pedig "lebegtél" köztük, miközben ők tartottak.

15. Verekedések a testvérekkel

16. Bunkerépítés. Életem legnagyobb művei.

17. Azok a tipikus arcfestős szülinapi bulik

18. Játszóházak, akkori életem értelmei

19. Játékmániák, valamiért biztos ti is rajongtatok kiskorotokba. Én a plüssökért és a kis állatfigurákért voltam teljesen oda.

20. Az első barbie baba akinek kitörted a lábát/fejét, vagy éppen levágtad a haját

21.SPAR matricagyűjtő füzetek

22. A karkötők amiket ilyen kis, színes gumiból kellett csinálni, de az igazán menők mást is tudtak alkotni belőle.

23. Amikor levelekkel üzengettünk egymásnak órán, és azok a bizonyos feszült "add tovább" suttogások az órán, még hogy messenger…

24. A pénztáros-korszak, sokunk akkori álommunkája, ki tudja miért.

25. Intelligens gyurma, ami pattog, törik, szakad meg még ki tudja mi egyebet nem csinál.

26. Ovis szakkörök amiket azóta nem folytattunk. Én például sakkszakkörre jártam. Azóta se nyertem egyetlenegy játékot sem, de sebaj.

27. Tejfogak. Egyetlen dolog ami nem hiányzik, alig vártam, hogy kiessen végre az összes.

28. Az oviban a jeled

29. A giga tolltartók, több tasakos és emeletes, avagy minél nagyobb annál jobb alapon működött a dolog. (az is jó volt a gyerekkorban, hogy az égvilágon senki nem gondolt volna bele többet az előbbi mondatomba, bezzeg most..)

30. Az a sok-sok játék, csíp-csíp csóka, bújócska, anyás-apás, elefántfogó, mondókák és még ezer más dolog ami miatt élmény volt gyereknek lenni.

4 megjegyzés:

  1. Ahahaj, teljesen igazad van, minden pontban! :D Úgy hiányoznak ezek az idők, amikor még nem volt annyi probléma és stressz. Furcsa belegondolni, hogy örökre elmúlt, és nem lesz még egy ilyen... mindenesetre nagyon tetszett a bejegyzés! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mintha csak a saját gondolataimat hallanám! :D Én is sokszor eltöprengen, hogy mennyire durva, hogy ezeket a pillanatokat már soha nem kaphatjuk vissza, soha nem ugorhatunk vissza, csak "szimpla" emlékek maradnak.
      Köszönöm, hogy kommenteltél! ♡
      Szia!

      Törlés
  2. A bunker építések voltak a legjobbak :) a tejfogas korszakot én is nagyon utáltam
    Megmosolyogtatott a bejegyzésed :) Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ennek nagyon örülök! Én köszönöm, hogy kommenteltél! ((:

      Törlés