2020. május 16., szombat

A blog TOP10 bejegyzése




Sziasztok,
tegnap lett négyéves a blog emiatt úgy gondoltam, elhozom nektek a TOP tíz bejegyzést aszerint, hogy melyikeket olvastátok a legtöbben és további tíz saját kedvencemet, illetve pár háttér infót/backstaget. 😀
Nektek melyik cikk a kedvencetek ezek közül?

TOP 10 legolvasottabb bejegyzésem

1. 8 dolog amire megtanít a 13 okom volt sorozat
Messze ez a legolvasottabb bejegyzésem,több mint ezer kattintással megelőzi a második "helyezettet". Úgy gondolom, jó ütemben kaptam el a témát és jókor csaptam le a labdát, emiatt lett ez a legnézettebb bejegyzésem. Bár nem gondoltam volna, nem bánom, mert még mindig egyetértek az ott leírtakkal és fontos témákat érint a cikk. Ti láttátok a folytatást?

2. 20 dolog ami minden gimisnek ismerős lehet
Na, ez egy igazi meglepetés volt. Mármint nyilván szórakoztató volt a bejegyzés de talán az egészet összevetve kevesebb mint egy órát foglalkoztam vele, mégis hatalmas sikere lett. Sok emberhez szólt, én ennek tudom be a rengetek kattintás.

3. 10 helyzet ami minden bloggernek ismerős lehet
Ohh ennek igazán örültem, nagyon szerettem ezt a bejegyzést elkészíteni és az, hogy másoknak is tetszett és nagyon sok jó visszajelzést kaptam nagyon jól esett. Ti melyiknél ismertek magatokra? 😀

4. Blogverseny egy olvasó szemével
Igazából ez meglepett, mert nem jelentkeztek annak idején túl sokan a versenyre, de úgy látszik sokak visszatértek a bejegyzéshez.

5. Egy szemüveg, 10 helyzet
Ez is az egyik örök kedvenc, ahányszor visszaolvasom újból és újból magamra ismerek, mint legtöbb szemüveges sortársam.

6. 6 dolog lányokról
Hát, mit is mondjak...ilyen ha nagy közönséget célzol meg egy bejegyzéssel. Ráadásul már nem egészen így írnám meg ezt a bejegyzést, de nem baj, visszaolvasva egy kicsit nosztalgiázhattam legalább.

7. 50 tény a bloggerségről
Másik kedvenc, nagyon szerettem írni és még mindig egyetértek mind az ötven ponttal, boldog vagyok, hogy több mint öt éve nevezhetem magam bloggernek❤ Ti mivel bővítenétek ki a bejegyzést?

8. Milyen blogot írsz? - ilyen a személyiséged
Nagyon élveztem írni ezt a bejegyzést emiatt igazán jól esett, hogy az olvasóim is szívesen olvasták, bár az egész csak egy viccnek indult, meglepően sokan ismertek magukra 😀

9. 10 helyzet sulikezdésnél
Szokásos humoros bejegyzés, szívesen olvasom vissza, igazából itt megint sikerült egy nagyobb közösséget megcéloznom.

10. 10 ok amiért az Üvegtrón sorozat zseniális
Ez a bejegyzés úgy "küzdötte" fel magát a listára, hogy pár hete kiposztoltam egy Üvegtrónos csoportba, emiatt sokan újra elolvasták, mindenesetre elégedett vagyok vele és tényleg csak bátorítani tudlak Titeket arra, hogy ismerjétek meg a sorozatot, nekem nagyon tetszett.

Most pedig jöjjön a TOP 10(12) olyan bejegyzés az elmúlt négy évből amit kevesebben olvastak, mégis nagyon szerettem őket és remélem, hogy esetleg most, hogy többen olvassák a blogot esetleg új emberekhez is eljutnak.
(Ezek a bejegyzések is nézettség szerint vannak sorban)

TOP 10 "kedvenc" bejegyzésem:


1. Nem vagyunk tökéletesek! - blogger világ
Ez volt az első olyan írásom ami a legnagyobb "kommentháborút" indította el, úgy gondolom volt, aki félreértette a bejegyzés szándékát, mégis büszkén nézek vissza rá, mert itt szembesültem legelsőnek erőteljesebb kritikával, mégis sikerül éretten és jól kezelnem, vitatkoznom és nem veszekednem az emberekkel. Nagy mérföldkő volt a blog életében, úgy gondolom.

2. Miért lett menő érzéketlennek lenni?
Ez a téma még mindig közél áll hozzám és fontosnak is tartom, főleg a "mostani" társadalomban.

3. 5 dolog ami minden magas lánynak ismerős lehet
Ezt a bejegyzés igazán szerettem írni. Hol bujkálnak az én 170+- os  olvasóim?😎😂

4. 21. század kérdése: küldesz magadról egy meztelen képet?
Megint egy olyan bejegyzés ami nagyon fontos témát boncolgat, legalábbis szerintem, olyan dolgot ami minden fiatalt érint/érintett valamilyen formában, még mindig egyetértek minden egyes szóval.

5. 5 ismerős helyzet a fodrásznál
Igazából ezt azért emelem ki, mert úgy érzem, tényleg nagyon eltaláltam a pontokat és egész humoros a bejegyzés amellett, hogy igaz.

6. 30 könyvmoly gondolat
Oh, ezt a bejegyzést igazán élveztem írni és mindig mosolyogva olvasom vissza, annak idején még nem olvasták túl sokan a blogot mégis úgy érzem, sokak magukra ismerhetnek.😀

7. A mai fiatalság el van cseszve
Közel áll ez a bejegyzés a szívemhez. Sokszor szembe kellett néznem ezzel a kijelentéssel és eljött az a pillanat amikor kiírtam magamból a véleményem. Lehet ma már egy kicsit bővebben kifejteném a témát, de így sincs igazán hiányérzetem, a lényeget szerintem ügyesen sikerült összefoglalnom.

8. 10 kép amiben mindenki magára ismerhet
Ez a bejegyzés hasonló az előző TOP tízben a harmadikhoz, de ezzel talán egy kicsit több időt ötleteltem és úgy érzem ez is lett olyan vicces, mégis kevesebb embert ragadt meg.

9. Tini vagyok, nem űrlény
Ez a bejegyzés a legelsők között volt, talán ez volt az első ahol nem blogos témákról írtam, mégis hatalmas nosztalgia visszaolvasni és úgy gondolom akik nemrég "csatlakoztak" a tinik közé magukra ismerhetnek egy-egy mondatban. Úgy gondolom, már a cím is elég kifejező.😀

10. Ezt a percet soha nem kapod vissza - Viszlát 2018
Bár ez egy "évzáró" bejegyzésként került ki a blogra bármikor tudok azonosulni az ott leírtakkal, sokszor gondolkozom azokon a kérdéseken amiket ott feltettem és úgy gondolom sokaknak megfordulhat a fejében ugyanezek, de mégis kevés embert ragadta meg annyira, hogy rákattintson. Mondjuk az is biztos, hogy a megszokottnál hosszabb a bejegyzés.

+1. Egy blogger levele - Kedves Ihlet!
Ezt az írást azért emelném ki mert azóta nem láttam ehhez hasonlót és nekem igazán megtetszett az ötlet, hogy megszemélyesítsem ihlet barátunkat😀

+2. A siker titka
Ez a blog legkevésbé olvasott bejegyzése ami őszintén  elszomorít egy kicsit, mert én nagyon igaznak tartom a leírt pontokat, mondjuk lehet az lehet mögötte, hogy maga a cím elég sablonos lett.

Ennyi is lett volna ez a kis összegző bejegyzés, köszönök mindent nektek, bár a blog már úgy érzem megélte a "fénykorát", mégis reménykedem abban, hogy majd egy-egy cikkel újra vihetek majd egy kis színt a blogger világba és a ti életetekbe, hiszen négy évvel ezelőtt pontosan ez volt a célom amikor megnyitottam a blogot. Nagyon sok mindent köszönhetek neki, akármilyen elcsépelten is hangzik.
Esetleg olvassa ezt valaki olyan aki már négy évvel ezelőtt is olvasta a blogot? Kíváncsi vagyok hányan maradtatok!😀
Mégegyszer köszönök mindent! Minden visszajelzést, kattintást, kommentet, reakciót...csomó boldog pillanatomhoz ezalatt a négy év alatt ti járultatok hozzá, veletek, a bloggal együtt nőttem fel, túlzás nélkül, ezt pedig sose felejtem.

Ui.: Elkezdtem (vagyis inkább lassan már befejezem) egy történetes blogot, esetleg ha van időtök/kedvetek nézzetek be (: UNBROKEN

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés